Monster Hunter World: Iceborne Master Edition
Cena: 139.90 zł
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Właścicielem oraz Administratorem sklepu internetowego https://G4L.pl jest Michał Sipiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą G4L.pl Michał Sipiński, ul. Szafarnia 11 lok. F8, 80-755 Gdańsk, woj. pomorskie, posiadająca następujące dane identyfikacyjne: NIP: 5562608353 ; REGON: 361241008, zwanego dalej jako "Sklep".
2. Osoba korzystająca z Usług Sklepu to Użytkownik (zwany również jako "klient", "konsument" oraz "kupujący").
3. Z Usług Sklepu może korzystać Użytkownik posiadający konto w Sklepie jak również Użytkownik, który takiego konta nie posiada.
4. Sklep zajmuje się sprzedażą towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz pośredniczy w dokonywanej przez Użytkowników Sklepu wymianie i sprzedaży gier (więcej w § 8 niniejszego Regulaminu).
5. W celu umożliwienia skorzystania z Usług Sklepu Użytkownik tworzy konto za pośrednictwem strony https://G4L.pl i podaje podczas rejestracji wszystkie wymagane dane poprzez wprowadzenie ich w odpowiednie pola formularza bądź w razie braku posiadania konta, niezbędne dane podaje podczas składania zamówienia na stronie Sklepu.
6. Po dokonanej rejestracji Użytkownik zobowiązany jest dbać o prawdziwość i aktualność podanych podczas rejestracji danych, a w razie potrzeby zobowiązany jest wprowadzić wymagane zmiany w tych danych. To samo tyczy się Użytkownika niezarejestrowanego.
§ 2 Zamówienia
1. Zamówienia należy składać pod adresem https://G4L.pl
2. Zamówienie składa się poprzez dodanie produktu do koszyka za pomocą przycisku "Do koszyka" znajdującego się na karcie produktu lub przez przycisk z ikoną koszyka przy produkcie na listach produktów, a następnie po wypełnieniu wymaganych danych i ich sprawdzeniu przez Użytkownika, naciśnięcie przez Użytkownika przycisku "zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
3. Klikając przycisk "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" konsument potwierdza, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
4. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w dni robocze, z wyjątkiem zamówień na produkty cyfrowe, które realizowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
5. Realizacja zamówienia zostaje dokonana:
a. w przypadku płatności przy odbiorze - natychmiastowo po złożeniu zamówienia,
b. w przypadku płatnością przelewem bądź kartą płatniczą - natychmiastowo po zaksięgowaniu wpłaty od Użytkownika,
c. w przypadku płatności punktami G4L - natychmiastowo po złożeniu zamówienia.
6. Użytkownik ma wgląd do statusu zamówienia za pośrednictwem swojego konta w Sklepie. Występują 4 statusy zamówienia:
a. oczekujące na wpłatę
b. w trakcie realizacji
c. zrealizowane
d. anulowane
7. Użytkownik ma prawo do anulowania zamówienia w przypadku statusu "oczekujące na wpłatę" lub "w trakcie realizacji" po kontakcie z obsługą sklepu telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
8. Użytkownik przed wysłaniem zamówienia może dokonywać zmian w zamówieniu w przypadku statusu "oczekujące na wpłatę" lub "w trakcie realizacji", po kontakcie z obsługą sklepu telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
9. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażane w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana na karcie produktu jest wiążąca dla klienta z chwilą złożenia zamówienia.
10. Na karcie produktu podany jest termin realizacji zamówienia. Termin ten jest okresem jaki upływa od złożenia przez klienta zamówienia do momentu wysłania towaru ze Sklepu do klienta, przy czym termin ten obejmuje wyłącznie dni robocze. W sytuacji gdy jedno zamówienie obejmuje towary z różnym terminem realizacji zamówienie realizowane jest w terminie, który jest najdłuższy spośród wybranych towarów. W przypadku towaru przedpremierowego (pre-order) realizacja zamówienia następuje w momencie premiery towaru.
11. Na karcie produktu podana jest dostępność towaru. W przypadku towaru przedpremierowego podany jest prawdopodobny termin dostępności towaru (premiera towaru).
12. Zamówienia płatne przelewem lub kartą płatniczą zostają anulowane w przypadku braku wpłaty w terminie na 7 dni przed planowaną premierą, której data znajduje się na karcie produktu w przypadku towaru przedpremierowego. Zamówienia płatne przelewem lub kartą płatniczą zostają anulowane w przypadku braku wpłaty w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia w przypadku pozostałych towarów.
13. W razie wyboru przez Użytkownika płatności przelewem bądź kartą płatniczą płatność powinna być dokonana podczas składania zamówienia, jednak nie później niż:
a. nie później niż na 7 dni przed premierą produktu w przypadku towaru przedpremierowego,
b. po upływie 10 dni od dnia złożenia zamówienia w przypadku pozostałych towarów.
14. W razie wyboru przez Użytkownika płatności przy odbiorze płatność powinna być dokonana przy odbiorze przesyłki.
15. W przypadku wątpliwości co do adresu, na który ma być kierowana przesyłka, Sklep wyjaśniać będzie wątpliwości poprzez kontakt z Użytkownikiem.
16. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Sklep informacji o przyjęciu oferty przez konsumenta, czyli z chwilą potwierdzenia zamówienia przez konsumenta. Umowa zostaje wykonana z chwilą dostarczenia towaru konsumentowi, jeżeli konsument jednocześnie spełnił swoje zobowiązanie, czyli dokonał zapłaty, a upłynął termin do odstąpienia od umowy, jeżeli prawo odstąpienia od umowy konsumentowi przysługuje.
17. Zobowiązanie konsumenta wynikające z umowy trwa do czasu spełnienia przez niego świadczenia lub też wygasa (zostaje anulowane) w razie nie spełnienia przez niego świadczenia w terminach wskazanych w niniejszym paragrafie lub też dokona anulowania zamówienia na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
18. Paragon fiskalny potwierdzający dokonanie zakupu towarów/usług elektronicznych podlegających ewidencji na kasie fiskalnej, jest do odbioru po wcześniejszym umówieniu się w siedzibie firmy mieszczącej się pod adresem ul. Szafarnia 11/F8, 80-755 Gdańsk. Jednocześnie informujemy, że nabywca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej ma prawo otrzymać na żądanie imienną fakturę VAT. Warunkiem jest, aby żądanie zostało zgłoszone w przewidzianym w Ordynacji podatkowej terminie 3 miesięcy liczonych od dnia wydania towaru lub wykonania usługi.
§ 3 Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni liczonym od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Załącznik do regulaminu zawiera pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy oraz formularz odstąpienia od umowy, który po wypełnieniu należy wysłać na adres Sklepu.
2. Sklep, w razie skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, gwarantuje zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty wysyłki do konsumenta. Zwrot następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument - koszt odesłania towaru do Sklepu nie podlega zwrotowi. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
4. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. Na podstawie art. 38 pkt 9 i 13 wyżej powołanej ustawy, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Wobec powyższego odstąpienie od umowy nie jest możliwe m.in. po pobraniu przez Użytkownika klucza zabezpieczającego (kodu aktywacyjnego). Zamawiając klucz zabezpieczający Użytkownik wyraża zgodę na spełnienie świadczenia (wysłanie przez Sklep kodu zabezpieczającego) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 4 Sposoby płatności
1. Podczas składania zamówienia Użytkownik wybiera jeden spośród kilku rodzajów płatności:
a. płatność przelewem bądź kartą płatniczą
b. płatność przy odbiorze
c. płatność za pomocą punktów G4L
d. płatność przez system PayPal (dotyczy tylko zamówień na produkty tradycyjne)
§ 5 Sposób wysyłki
1. Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej S.A., bądź usług świadczonych przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
2. Do każdego zamówienia dolicza się koszty przesyłki. Koszty te określa tabela kosztów przesyłki widoczna na stronie Sklepu. Przesyłka towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
3. Czas przesyłki towaru ze Sklepu do klienta podany jest każdorazowo na karcie produktu.
4. Przesyłki dostarczane są pod adres podany przez Użytkownika, przypisany do jego konta w Sklepie bądź podany podczas składania zamówienia w przypadku Użytkownika nieposiadającego konta w Sklepie.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu towaru leżące po stronie firmy kurierskiej, Poczty Polskiej S.A., InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
§ 6 Dystrybucja cyfrowa
1. Sklep zapewnia możliwość pobrania produktów drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. W stosunku co do niektórych produktów Sklep zapewnia możliwość pobrania klucza zabezpieczającego (kodu aktywacyjnego) celem pobrania gry z jednej z platform dystrybucji cyfrowej (zbiorczo jako "wersja cyfrowa").
2. Zamówienia na produkty w wersji cyfrowej mogą być realizowane wyłącznie po dokonaniu płatności z góry przelewem, kartą płatniczą bądź za pomocą punktów G4L.
3. Dokonanie zakupu towaru w wersji cyfrowej możliwe jest wyłącznie z komputera z terytorium Polski.
4. Towary zakupione w wersji cyfrowej mogą nie działać poza terytorium Polski.
5. Po zaksięgowaniu płatności dokonanej przez Użytkownika za produkt, na jego adres e-mail zostają wysłane wszystkie dane potrzebne do uruchomienia produktu takie jak np. kody wraz z odnośnikiem do pobrania wersji cyfrowej.
6. Użytkownik ma możliwość wielokrotnego pobierania zakupionej gry za pomocą kliknięcia w odpowiedni odnośnik w zakładce "Moje Konto" znajdującej się na stronie Sklepu.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe działanie produktu bądź niemożność uruchomienia produktu w sytuacji braku spełnienia przez Użytkownika wymagań sprzętowych produktu podanych na karcie produktu.
8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działanie innych aplikacji potrzebnych do zainstalowania i funkcjonowania produktów. Przykładem takich aplikacji jest Steam, Battle.net, Origin, Uplay.
9. Po rozpoczęciu pobierania produktu w wersji cyfrowej bądź po pobraniu klucza zabezpieczającego (kodu aktywacyjnego) do produktu cyfrowego, odstąpienie od umowy nie jest możliwe po pobraniu przez Użytkownika klucza zabezpieczającego (kodu aktywacyjnego). Zamawiając klucz zabezpieczający Użytkownik wyraża zgodę na spełnienie świadczenia (wysłanie przez Sklep kodu zabezpieczającego) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o czym w niniejszym Regulaminie zostaje pouczony i na co klient wyraża zgodę podczas procesu składania zamówienia.
10. W karcie produktu cyfrowego znajdują się informacje na temat funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony oraz informację mające znaczenie w związku z interoperacyjnością treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
§ 7 Reklamacje
1. Sklep ma obowiązek dostarczania rzeczy bez wad.
2. W sytuacji, w której zawartość przesyłki jest niezgodna z treścią zamówienia bądź dostarczony towar jest uszkodzony lub brakuje któregoś z elementów produktu Użytkownik powinien złożyć reklamację pod adres mailowy: [email protected] . W korespondencji należy w miarę dokładnie opisać zaistniałą sytuację oraz podać numer zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem Użytkownika, określić żądanie wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, lub też złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni.
3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
4. Kupujący, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
6. W przypadku uwzględnienia reklamacji, kurier odbiera przesyłkę od klienta, a klient nie ponosi w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów.
§ 8 System lojalnościowy Sklepu - Punkty G4L, Punkty Reputacji oraz linki referencyjne
1. Punkty G4L są to punkty promocyjne, które są przyznawane tylko zarejestrowanemu Użytkownikowi za każdy zakup towaru w Sklepie bądź po zakupie Punktów za pomocą wiadomości SMS, aktywacji kodu podarunkowego oraz za polecanie G4L przez linki referencyjne.
2. Użytkownik w każdym czasie może sprawdzić ile Punktów G4L klikając w odpowiedni odnośnik znajdujący się w zakładce "Moje Konto" na stronie Sklepu.
3. Punkty G4L mogą być wykorzystane w celu uzyskania upustu na zakup towarów w Sklepie (możliwe jest całkowite pokrycie kosztów towaru w razie wystarczającej liczby Punktów G4L). Liczba punktów G4L potrzebna do całkowitego pokrycia kosztów towaru znajduje się na karcie każdego produktu.
4. W przypadku zakupu Punktów G4L przez SMS:
a. 120 punktów Użytkownik uzyskuje za 30,75 zł.
b. 40 punktów Użytkownik uzyskuje za 11,07 zł.
5. Użytkownik może zakupić jednorazowo 1000 Punktów G4L za pomocą przelewu lub kartą płatniczą jako "kod podarunkowy". Kod podarunkowy może być wykorzystany przez Użytkownika bądź inną osobę, której Użytkownik podaruje kod. Aby z kodu podarunkowego zakupionego przez Użytkownika mogła skorzystać inna osoba, musi posiadać konto w Sklepie.
6. Korzystać z Punktów G4L można wyłącznie z tego konta, na którym te Punkty się znajdują. Miesięczny limit wykorzystania Punktów G4L na zakupy w Sklepie wynosi 5000.
7. Punkty Reputacji to punkty uzyskiwane przez Użytkownika w zamian za jego aktywność społecznościową na stronach Sklepu.
8. Punkty Reputacji Użytkownik zdobywa poprzez: pisanie opinii odnośnie produktów, kupując produkty, uczestnictwo w ankietach, etc.
9. Dzięki Punktom Reputacji Użytkownik uzyskuje dostęp do dodatkowych funkcjonalności Sklepu, które niedostępne są na Użytkowników bez wymaganej liczby Punktów Reputacji.
10. Każdy z zarejestrowanych Użytkownik ma swój unikalny link referencyjny (link polecający), który widoczny jest na stronie profilu Użytkownika (Użytkownik polecający).
11. Jeżeli Użytkownik nieposiadający konta w Sklepie, wejdzie na stronę Sklepu za pośrednictwem linka referencyjnego Użytkownika polecającego i dokona zakupu, Użytkownik polecający dostaje na swoje konto odpowiednią ilość Punktów G4L i Punktów Reputacji (liczba Punktów G4L i Reputacji jaką można uzyskać widoczna jest na karcie danego produktu).
12. Jeżeli Użytkownik nieposiadający konta w Sklepie, wejdzie na stronę Sklepu za pośrednictwem linka referencyjnego i dokona rejestracji, Użytkownik polecający otrzymuje Punkty Reputacji i nowy Użytkownik zostaje przypisany do jego konta jako Użytkownik polecony.
13. Do konta może być przypisanych maksymalnie 10 Użytkowników poleconych (pierwszych 10 osób przypisanych), następni zarejestrowani za pośrednictwem linku referencyjnego nie są już liczeni jako Użytkownicy poleceni.
14. Każdy zakup przez Użytkownika poleconego (niezależnie czy z linku referencyjnego czy nie) daje odpowiednią liczbę punktów G4L i Punktów Reputacji Użytkownikowi polecającemu (liczba Punktów G4L i Reputacji jaką można uzyskać widoczna jest na karcie danego produktu).
15. Tylko jeden Użytkownik polecający może otrzymywać Punkty G4L i Punkty Reputacji za zakup z polecenia. W przypadku jakby któryś z Użytkowników poleconych wszedł na stronę Sklepu za pośrednictwem linku referencyjnego innego Użytkownika i dokonał zakupu, tylko Użytkownik, który jest pierwszym polecającym otrzyma benefity.
16. Zakazane jest:
a. korzystanie ze swojego linka referencyjnego jako Użytkownik niezalogowany i za pośrednictwem tego linka dokonywanie zakupów w Sklepie;
b. korzystanie ze swojego linka referencyjnego jako Użytkownik niezalogowany i dokonywanie rejestracji w Sklepie nowego konta za pośrednictwem tego linka. Użytkownik polecający nie może być jednocześnie Użytkownikiem polecanym.
W razie naruszenia powyższych zakazów Administrator Sklepu może cofnąć przyznane Użytkownikowi Punkty G4L i Punkty Reputacji.
17. Sklep nie ma możliwości zwrotu środków wykorzystanych do uzyskania Punktów G4L przez płatności SMS. Wszelkich informacji na temat problemów oraz informacji związanych z płatnościami SMS udziela firma Digital Virgo S.A., ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa (kontakt - http://www.digitalvirgo.pl/pl/185/kontakt).
§ 9 Sprzedaż i wymiana gier komputerowych
1. Przez "grę" w procedurze sprzedaży i wymiany pomiędzy Użytkownikami Sklepu należy rozumieć legalny egzemplarz oprogramowania wraz z informacją pochodzącą od Użytkownika o możliwości sprzedaży bądź wymiany oraz zawierający spis zestawu wchodzącego do sprzedaży lub wymiany oraz informację o wymaganiach sprzętowych oraz dostępności na poszczególne platformy.
2. Sklep pośredniczy w wymianie oraz sprzedaży gier komputerowych pomiędzy Użytkownikami.
3. Użytkownicy sami decydują, czy wymieniają czy sprzedają produkty i po jakiej ilości Punktów G4L oraz na jakich zasadach (kwestie wysyłki kopii fizycznych, przesłanie kodów wersji cyfrowych, etc.)
4. Użytkownicy dokonują transakcji sprzedaży poprzez:
a. przelewanie Punktów G4L z konta kupującego na konto sprzedającego
b. kupujący może dokonać płatności poprzez przelew lub kartę płatniczą na konto Sklepu, a sprzedawca wówczas uzyskuje na swoje konto w Sklepie równowartość w Punktach G4L.
5. Pełną odpowiedzialność za produkty sprzedawane bądź wymieniane ponosi Użytkownik dokonujący sprzedaży bądź wymiany.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy przez Użytkownika.
7. Celowe niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy przez Użytkownika może rodzić w określonych sytuacjach odpowiedzialność cywilną oraz karną. Ponadto może prowadzić do zawieszenia konta Użytkownika.
8. Zabroniona jest wymiana i sprzedaż nielegalnej kopii gry komputerowej bądź pochodzącej z nielegalnego źródła.
9. Zabroniona jest wymiana i sprzedaż aplikacji oraz kluczy zabezpieczających (kodów aktywacyjnych) niepochodzących od oficjalnego dystrybutora.
10. W razie wymiany lub sprzedaży gry komputerowej, która jest uszkodzona lub w inny sposób nie jest pełnowartościowym programem należy wyraźnie w ogłoszeniu zaznaczyć tą okoliczność.
§ 10 Treści zamieszczane przez Użytkowników
1. Użytkownik Sklepu, umieszczając na stronach Sklepu dane, wizerunek lub inne treści, wyraża zgodę na wgląd w te informacje przez innych Użytkowników.
2. Użytkownik Sklepu oświadcza, że nie będzie wykorzystywał Usług Sklepu w celach pozostających w sprzeczności z polskim prawem bądź postanowieniami Regulaminu. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wykorzystywanie Usług Sklepu. Przede wszystkim Użytkownik ponosi odpowiedzialność za umieszczone przez siebie na stronach Sklepu komentarze, grafiki, informacje, filmy, pliki audio, skrypty etc
3. Rejestrując się w Sklepie jako Użytkownik ("Rejestracja") Użytkownik uzyskuje dostęp do funkcji Sklepu, które nie będą dostępne dla niezarejestrowanych Użytkowników. Funkcje te obejmują możliwość: umieszczania na stronach Sklepu komentarzy, recenzji, opinii, zakupu produktów, przeglądania listy zakupionych produktów, uczestnictwo w dyskusjach, uzupełnienia profilu swoimi danymi, wymiany produktów, sprzedaży produktów, uzyskiwanie Punktów G4L oraz Punktów Reputacji etc. Pozostali Użytkownicy będą widzieć nazwę Użytkownika przy udzielonych przez niego opiniach lub w dyskusjach, w których brał udział oraz będą mieli wgląd do danych udostępnionych w celu dokonania wymian/sprzedaży - wgląd do nazwy miejscowości dla wszystkich Użytkowników, pozostałe dane niezbędne do dokonania sprzedaży/wymiany tylko dla uczestników konkretnej transakcji wymiany/sprzedaży. Dane Użytkownika podlegają Polityce Prywatności.
4. Sklep zapewnia możliwość korzystania z niego bez rejestracji, jednakże niektóre Usługi mogą wymagać rejestracji. Rejestracja polega na podaniu nazwy użytkownika, hasła, adresu e-mail i akceptacji niniejszego Regulaminu. Użytkownik powinien zapewnić dokładne, kompletne i aktualne informacje w procesie rejestracji. Niezastosowanie się do tego warunku stanowi naruszenie Regulaminu, który może doprowadzić do natychmiastowego usunięcia konta przez Sklep. Użytkownik nie może używać jako nazwy użytkownika:
a. nazwy innej osoby z zamiarem podszycia pod tę osobę,
b. nazwy do której prawo posiada inna osoba, a Użytkownik nie uzyskał należytego zezwolenia tej osoby,
c. nazwy która jest obraźliwa, wulgarna, nieprzyzwoita lub godzi w dobre obyczaje i narusza zasady współżycia społecznego.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji lub unieważnienia nazwy Użytkownika według własnego uznania. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za działalność, która ma miejsce na koncie i jest odpowiedzialny za zachowanie poufności hasła do swojego konta. Użytkownik nigdy nie powinien używać konta innego Użytkownika bez wyraźnej zgody tego Użytkownika. Użytkownik zobowiązuje się do pisemnego lub elektronicznego zawiadomienia Sklepu o każdym nieautoryzowanym dostępie do swojego lub cudzego konta.
5. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami Netykiety, a w szczególności do:
a. niezamieszczania treści naruszających prawo lub dobre obyczaje lub zawierających dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe,
b. niezamieszczania treści wulgarnych lub zawierających wulgaryzmy;
c. niezamieszczania treści powszechnie uznanych za obraźliwe i niezgodne z dobrymi obyczajami,
d. nieuprawiania działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej (z wyjątkiem ogłoszeń dotyczących sprzedaży/wymiany gier komputerowych pomiędzy Użytkownikami.,
e. niezamieszczania treści popierających radykalne postawy społeczne lub głoszących takie poglądy,
f. nierozpowszechniania treści pornograficznych,
g. niezamieszczania treści propagujących używanie narkotyków bądź niedopuszczonych do obrotu środków odurzających, propagujących nadmierne spożywanie alkoholu,
h. nieuprawione jest testowanie zabezpieczeń oraz dokonywanie włamań do Sklepu.
6. Użytkownik zobowiązuje się nie naruszać praw, w szczególności majątkowych praw autorskich, ani dóbr osób trzecich.
7. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie na stronach Sklepu materiały, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody z tego tytułu.
8. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika do Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
§ 11 Postanowienia końcowe
1. Sklep dokonując zmiany Regulaminu oraz innych dokumentów dotyczących Sklepu zawiera stosowną informację na stronie głównej Sklepu.
2. Zmiana regulaminu nie ma wpływu na prawa nabyte związane z zawartymi już umowami sprzedaży lub złożonymi zamówieniami.
3. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z upływem 14 dni od ich opublikowania na stronach Sklepu.
4. Korzystanie przez Użytkownika ze Sklepu po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. W przypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Usług Sklepu.
5. Polityka prywatności Sklepu stanowi załącznik numer 1 do niniejszego Regulaminu.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dn. 25 grudnia 2014 roku.
Załącznik numer 1 - Polityka prywatności Sklepu
Załącznik numer 2 - Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Załącznik numer 3 - Wzór formularza odstąpienia od umowy